Σύνδεση

Citystage

Tips and Trends
Η επιστροφή!

Η επιστροφή!

Μαζέψαμε υπολογιστές, roll ups και λοιπά υλικά και επιστρέψαμε. Η 84η ΔΕΘ έλαβε τέλος.

Αφήσαμε πίσω μας αρκετούς νέους φίλους που κάναμε στην διάρκεια της έκθεσης. Αφήσαμε και μια οθόνη που δεν άντεξε άλλο, αλλά τουλάχιστον φροντίσαμε να πάει στην ανακύκλωση.

Ισως είναι λίγο νωρίς για απολογισμό, αλλά μας περιμένει πολύ δουλειά και λίγος χρόνος για σκέψεις και συναισθήματα. Προηγείται η δράση. Ειδικά μετά από κάθε έκθεση που συμμετέχεις ως εκθέτης.

Digital Greece λοιπόν.

Η πρωτοβουλία του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και της ΔΕΘ-Helexpo, σε συνεργασία με τους Industry Disruptors – Game Changers που πραγματοποιήθηκε για δεύτερη χρονιά με στόχο την προβολή της καινοτόμου επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα.

Ναι, διαβεβαιώνουμε κάθε δύσπιστο ότι η καινοτόμα επιχειρηματικότητα υπάρχει στην Ελλάδα και το απέδειξαν οι εκατοντάδες συμμετέχοντες, όχι μόνο στο πλαίσιο της Ψηφιακής Ελλάδας, αλλά και σε άλλους τομείς, όπως της γαστρονομίας και της αγροτεχνολογίας – όπου επί τη ευκαιρία είχαμε ως χώρα πολλές διακρίσεις σε πανευρωπαϊκό διαγωνισμό food tech στο πλαίσιο του Future Agro Challenge.

Μας άρεσε

  • Η συμμετοχή εκατοντάδων νεοφυών επιχειρήσεων.
  • Η εξωστρέφεια και η διάθεση να ξεφύγουμε από τις εμμονές του παρελθόντος.
  • Η προσέλευση του κοινού που περιηγήθηκε την έκθεση για να ενημερωθεί, ακόμα και αν δεν είχε άμεσο επαγγελματικό ενδιαφέρον.
  • Τα πολλά και χρήσιμα workshops.
  • Το πληροφοριακό κέντρο της Ελληνικής Αστυνομίας.
  • Οι ευχάριστες νότες Bollywood στο περίπτερο της φετινής τιμώμενης χώρας, της Ινδίας.
  • Μας άρεσε επίσης το ότι φέτος ήταν περισσότερο επιχειρηματική έκθεση και λιγότερο πανηγύρι (ναι, δεν είχε μαλλί της γριάς και ακροβάτες).

Δεν μας άρεσε

  • Το ότι δεν έχει εκλείψει τελείως ο χαρακτήρας του πανηγυριού. Δίπλα στα περίπτερα με καινοτόμα προιόντα Ελληνικής γαστρονομίας, πωλούντο ποντικοπαγίδες, κατσαριδοκτόνα, ηλεκτρικά καντηλάκια και «μαϊμούδες» αξεσουάρ κινητών.
  • Ελπίζουμε χρόνο με τον χρόνο να εκλείψουν αυτά και μάλιστα εν όψη της νέας μορφής της έκθεσης, όπως αυτή σχεδιάζεται για τα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με τις σχετικές επίσημες εξαγγελίες.
  • Δεν μας άρεσε η εκτενής έως και αποκλειστική χρήση της Αγγλικής γλώσσας σε εφαρμογές νέων τεχνολογιών που απευθύνονται (και) στην Ελληνική αγορά. Αν δεν κερδίσεις την εσωτερική σου αγορά, πως θα κερδίσεις μερίδιο στις ξένες; Όμως στην εσωτερική σου αγορά πρέπει να απευθύνεσαι στην γλώσσα σου. Δεν υποδηλώνει ούτε ελληνοκεντρισμό πόσο μάλλον εθνικισμό κάτι τέτοιο.
  • Γενικά παρατηρούμε ότι στον χώρο της νεοφυούς επιχειρηματικότητας του τομέα των ψηφιακών εφαρμογών, η χρήση της αγγλικής γλώσσας έχει γίνει σχεδόν καθολική. Ακόμα και μεγάλοι χρηματοπιστωτικοί οργανισμοί που εξαγγέλλουν διαγωνισμούς και προγράμματα στήριξης καινοτόμου ψηφιακής επιχειρηματικότητας, το πράττουν συχνά αποκλειστικά στην αγγλική γλώσσα.

Διεθνής προσανατολισμός

Το citystage.gr έχει διεθνή προσανατολισμό. Απευθύνεται τόσο σε Έλληνες, όσο και σε ξένους, που δεν μιλάνε ή διαβάζουν Ελληνικά. Δεν μας πέρασε όμως καν από το μυαλό να απευθυνθούμε στο κοινό μας μόνο στα Αγγλικά, αν και προγραμματιστικά και λειτουργικά είναι πιο χρονοβόρο και κοστοβόρο να υποστηρίξεις περισσότερες γλώσσες.

Αλλά πάντα θετική σκέψη: Κλείνουμε αυτό το σύντομο άρθρο – το τελευταίο σχετικά με την 84η ΔΕΘ – γεμάτοι νέες ιδέες και περισσότερη όρεξη για δουλειά, ώστε να προσφέρουμε τόσο στους επισκέπτες του citystage.gr όσο και στους επαγγελματίες και επιχειρηματίες αυτό που έχουμε υποσχεθεί:

Μια ψηφιακή πλατφόρμα που θα προβάλει και θα αναδιοργανώσει την αγορά των εκδηλώσεων.

Μείνετε συντονισμένοι, εγγραφείτε στο citystage.gr εδώ για να είστε συνεχώς ενήμεροι για ότι νέο προσφέρουμε.

Σχετικές Δημοσιεύσεις

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *